Post by bercandscaneaxum on Feb 12, 2022 3:50:53 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Teacher Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Teacher Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op tokens ▞▞▞
▞▞▞ Teacher Simulator 2022 version ▞▞▞
Det er ikke et dårligt spil, det er sjovt at spille 👩💻
Denne app fungerer ikke korrekt, og skærmen er helt gul
Føler mig godt så sejt, og jeg vil gerne sige, at jeg sætter pris på annoncerne og de andre kommentarer, men det er så sejt som lærer, og hvis du siger, at denne app er så irriterende, eller du vil slette denne app til google play butik🙄 Nå, slet den af dig er sig selv?! Kommenter ikke over skuespil 🦯 Har du ikke lagt mærke til, at de har en kampagne for at betale ingen reklamer ikke noget problem 🙅♀️kedeligt
Jeg elsker det, men annoncerne dukker bare ud tilfældigt, og det er irriterende, men jeg bedømmer det stadig 5
Hvis der er annoncer, kan du blot slå din wifi og mobildata fra, men ja, spillet sparker mig ud i mellem, for ellers er det et godt spil.
Sååååååååååååå dårligt spil ingen åben
Teacher Simulator Ajanviete ygyq
det er godt, men jeg er ikke sikker på, om jeg er tryg ved annoncerne..
Jeg ved ikke, om nogen andre oplever dette, men hver gang jeg trykker på indsamlingsknappen efter et niveau og den tredobbelte knap øverst, sender den mig til annoncen for tredobbelt! Det er super irriterende. Men er der andre, der oplever det? Min oplevelse var ikke så slem, men .. Mange annoncer! Lav venligst færre annoncer, og jeg vil geninstallere dette spil. Men indtil videre sletter jeg den. Og når du ordner dette, giver jeg dig fem stjerner.
Personligt er denne app god. Det er super sjovt og virkelig anderledes end andre spil, jeg spillede som dette. Jeg ville have givet den en 5, men der er for mange annoncer. Lige når jeg er færdig med en af undervisningen, dukker der en annonce op. Det gode er, at du kan springe dem over på cirka 5 sekunder. Hvis der bare var færre annoncer, ville jeg have givet det 5 stjerner.
Dette spil er fantastisk, og jeg gav det 4 ikke 5 stjerner, da der er mange tilføjelser
Dette spil er rigtig godt, men tilføjes desværre.
Et dårligt spil selv uden annoncerne, jeg forstår ikke den nuværende score eller andre anmeldelser, der siger, at det er sjovt. Kedelige og gentagne minispil. Uudfordrende pseudo-trivia. Jeg spillede i 30 minutter, halvdelen af det var annoncer, og jeg havde allerede set spørgsmål gentage sig FLERE gange. Jeg gav det næsten 2 stjerner, men det faktum, at spillet kræver en internetforbindelse for at spille, får mig til at tro, at dette spil ikke er mere end et annoncedump, der foregiver at være et spil. Du fik mig. Tillykke. Spil ikke dette.
Jeg kan godt lide spillet, men du skal se annoncer😖😖🤨 for at tjene penge er det ikke min ting at se for mange annoncer😕😕
Tilføjelserne er super irriterende. Det faktum, at du bliver bedt om at krænke bøller er dumt, ligesom du bliver bedt om at tænde eller sprøjte ildslukkerspray på børn, er ikke bekymrende.
Smart udvikler. Hvis du slukker for dit wifi, kan du ikke spille, men hvis du tænder det, kan du spille, men der vil helt sikkert blive vist for mange annoncer.
KEDELIG! Ja...jeg elskede spillet i starten...det var ret godt, men det var det samme igen og igen! Du kan downloade det, men du vil sandsynligvis kede dig, tag ikke fejl, det er et ret okay spil, bare nye niveauer ville være rart i stedet for at gøre det SAMME. Men jeg vil gerne give dem æren for at have gjort spillet meget som reklamen for det, så godt arbejde med det 👍 men generelt giver jeg det en 🥱😐
mekanikken er fantastisk og det hele, men når vi markerer tests, opfanger spillet ikke, når skærmen berøres, og derfor angiver et forkert svar som korrekt, og jeg er sikker på, at spiludviklerne er i stand til at rette dette.
Modern Ops: Gun Shooting Games कार्रवाई sxd
Fantastisk spil generelt, men jeg er ikke fan af halovervågningsspillet. Som hvis en elev, f.eks. talte uden for tur, er din karakter som: "GÅ TIL PRINCIPPERNE KONTORET"
Forfærdeligt! Ville ikke lade mig spille!! Det eneste, jeg fik, var en dum gul skærm, og så siger den "Beklager, lærersimulator er holdt op med at virke" Hvis ikke for dette mindre problem, ville jeg give den en 5-stjernet vurdering, men åbenbart ikke
😉🤣
Da jeg downloadede dette spil, viste det indlæsning i lang tid, og jeg tjekkede mit net, at det var fint. Gør venligst noget ved dette
For mange annoncer og ikke så meget variation i spillet...
bro jeg forsøger at tegne X og TheX bliver. Tjek er skaberen af dette spil dum? Checken bliver x hvad er der galt med dette spil Lad os bedømme 1 stjerne pls
Teacher Simulator عمومی ruc
Det er et underholdende spil. Men på den rene kridtplade del renser jeg kridtpladen, men den vil ikke lade mig passere den. Jeg er kun på dag tre, og det skete.
Du tog det sjove ud af spillet med alt for mange annoncer... der er 30 sekunder efter hvert segment, selv for at samle belønninger, så trist ((
den er god 👍 men fuld af annoncer, jeg vil foretrække alle jers, hvis du ikke kan spille noget spil med annoncer, så jeg vil ikke foretrække dem, fordi den har annoncer på hvert enkelt niveau, men dem, der kan lege med annoncer, foretrækker jeg dem virkelig og tage garanti for, at de vil elske dette spil
Jeg kan godt lide det, men der er tilføjet uden grund, og det som en 9999999m time senere har jeg et ur som 99999999999999999999999999999999999999999b tilføjer, men jeg kan lide det
Kedeligt
Det lugter af spyware. Jeg kan ikke tro, hvor stort spillet er for 30 minutters indhold. Det har også cojones til endda at underholde et $15 ABONNEMENT! Annoncerne er dårlige nok, men $15 er prisskiltet for en god port af et spil fra en velrenommeret udgiver med rigtige salgstal til at støtte den slags penge. Åh, og de leder efter safter at "udgive" for i spillet, stort nej-nej. De har nyere memes og referencer, men har faktisk et gammelt AV-klub CRT-tv som baggrund. Jeg kan kun antage, at udviklerne R
Jeg gav den en fem stjerne, fordi den er meget sjov at spille og ingen besvær med reklamer
Jeg elsker dette spil, jeg tror virkelig, det har et stort potentiale, men det, der gjorde, at jeg fik det til sidst, var antallet af annoncer, som for hvert tredive sekund, du får en annonce, og det var det, der fik mig til at afinstallere det til sidst.
Spillet er en smule laggy, men generelt er det et godt spil
Dårlig. Viste mig en annonce, der er upassende, og jeg er 10. Det er nok! OG FOR AT GØRE SAGEN VÆRRE, I DET FAKTISKE SPIL FORVIRREDE DET X'ET FOR ET FLEKKE, OG I SALMONITORERNE Gjorde DEN KNÆG 2 RETTE OG 1 FORKERT, OG DU TROR DET ER FORKERT?! INGEN! DET ER DET IKKE! LØS BÅDE ELLER ANDET! (Opdatering: Se annonce for at stoppe mobber?! DET ER VANSYGT! SPIL SUGER!)
jeg elsker det så meget min søn elsker itv hans yndlingsdel er da de spurgte med dyr er pink en sagde ko han råbte hahahahahahahaha
Det er godt! Men der er så mange annoncer og mange af de samme spørgsmål. Men det er ok, også det er lidt dumt, hvordan du skal bruge penge for at forbedre spillet!
Dette er et godt spil for fremtidige lærere, så de ved, hvad de skal gøre, når de underviser. Hvis du er lærer, er dette også et godt spil for dig
Det var sjovt, men når jeg prøvede at se annoncerne for at tjene ting, blev de ikke indlæst, blev de ved med at sige, at der var en fejl, så hver gang jeg prøvede at tage bøllen, ville det ikke fungere, det er sjovt, men hvis annoncerne ville faktisk virker, jeg ville ikke give spillet to stjerner
Jeg elsker dette spil, men til mange tilføjer jeg vurderer dette 4/5, så ja, jeg elsker det, jeg vil anbefale det at spille det.... NU
Alt i alt er det godt og det... Men det bliver bare kedeligt, og der er såååå mange annoncer
Det er sjovt at lege og interagere som at være lærer, og det er fedt spillet, f.eks. du kan inspirere til, hvordan man er lærer i børnehaven
Jeg markerer korrekt, men det viser forkert, og det viser mange tilføjelser
Appen er fantastisk, men der er for mange annoncer, og når jeg klikker på krydset, åbner den play butik. Hvis du vil lave apps med annoncer i, så lad være med at sende udgiv det i play store eller app store, hvis du kun bruger det. Ok😡
Det er ok. Meget enkel og sindslidende. Men ingen lyd og intet spektakulært for at berettige $4-prisen for den annoncefrie version
Jeg vil gerne give 5 stjerner, men problemet er for mange annoncer
Det var et godt spil, men det har så mange annoncer, og det tager så lang tid at downloade
Det er godt, men ved du ikke, når vi vurderer det spørgsmål, jeg kan lide, tager et par sekunder at markere
det er et dejligt spil. Men der er nogle dårlige ting i dette spil, der er ingen anden måde at disciplinere den sidste elev på overvågning, de samme ting kommer igen og igen i dette spil, for mange annoncer..... Alt i alt godt spil ..... 👏