Post by bercandscaneaxum on Feb 12, 2022 3:54:03 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer resurshack ▞▞▞
▞▞▞ Gymnastics Superstar 2022 version ▞▞▞
Inspirerande coolt spel, jag är väldigt inspirerad men att vara gymnaster är inte min typ. Alla 2 saker jag vill vara borta för lite är: oönskade annonser varje förändring (på min karaktär) eller uppvisningar av ta med en gymnast, och slutligen. En begäran som säger "få allt" för PhP508,00 som jag inte ens vill köpa, och den dyker upp varje gång jag avslutar en show eller ändrar något på min karaktär som (Smink, klänningar och mer).
👍👍
Jag älskar huden Jag älskar det här Jag älskar det här spelet så mycket att det bara är hela mitt liv så om du inte gör det går du miste om allt förresten om du saknar och Elena allt tjockt nästan alla spelar den här spelbutiken älskar det här spelet som mer som fler än folk ens vet Escape något
Jag letar alltid efter 10/10 TAL men det är 2/5 poäng eftersom jag inte gillar det här spelet.
Det här spelet är okej det låter mig inte gå i spaet eller på vårdcentralen det står att jag måste köpa det och sommarevenemanget är okej eftersom det inte låter dig välja vilka kläder du ska ha på dig och de rörelser du kan göra det krävs för någonsin för att få alla nybörjarrörelser jag är på proffs och har fortfarande inte alla
Vart tog alla dagliga belöningar vägen? Du måste BETALA för att få vissa saker men du kan få dem gratis om du har WiFi. Hur kan du använda typ 4 drag för att komma till toppen tidigt? De flesta fina drag och kläder är låsta.
Jag gillar det här spelet men det är så fördröjt och många tillägg och min syster var så arg när hon laddade ner det här och jag testade det och det var så sant att det släpar och många tillägg och du måste fixa det här spelet men tack för att du insåg det i alla fall och jag gillar det inte riktigt..
det var kul, det är bara det att den spelade upp en annons var 5:e sekund
Det är ganska kul
Mycket bra spel jag spelar det hela tiden! Jag älskar allt med det. Butikerna tävlingarna allt!!
Det här spelet är så roligt om det låter dig göra vad du vill men ibland är det svårt men det hjälper dig att komma ihåg att du inte programmerade spelet så du har ingen kontroll över allt du kan göra är att designa en tjej som känner för att spela det här spelet hela dagen om du Coco spelar kanske kolla in deras hejarspel.
Fantastiskt och fantastiskt, ni borde göra allt vinter och göra allt gratis för det finns några danser jag verkligen behöver veta att jag är en gymnastiker ensam och jag vet inte hur man gör något av dessa trick, det skulle verkligen hjälpa mig om du skulle lägga ut alla de knep som du har som du måste lägga pengar på jag behöver inte det okej kan du bara göra det gratis Ok
Bästa spelet av alla coco
Gymnastics Superstar RPG abvw
Jag har haft det här spelet för mina syskonbarn i några år och jag betalade för att ha allt och inga annonser, men sedan uppdateringen har det tagit bort allt. Men när jag går för att "köpa" paketet igen står det att jag inte kan eftersom jag redan äger det. Så jag avinstallerade och installerade om och nu har de förlorat alla framsteg. Så de är väldigt olyckliga
Jag ville gå till spaet när det kom dit var det låst och vi var tvungna att låsa upp det med en kredit eller pengar....VI BEHÖVER INTE BETALA FÖR ALLT!!
Det här spelet är väldigt dumt eftersom det har för många dumma annonser......men det är trevligt.bra insats😁😁😁
Måste köpa allt om du vill göra gott. annars underhållande.
😪😍😝😇💋💗💔❤🌹💘💌🌺 .
ladda ner för en väns barn att spela. den öppnade sig sedan frös på titelskärmen och öppnade den igen samma sak som det 3:e försöket den öppnade gick igenom den valda spelaren, valde en men den valde fel och sedan stängdes appen av sig själv.....onödigt att säga appen har buggar
Tummen upp
Gymnastics Superstar Rollimängud zjyi
spelet är trevligt men betalningen för spa och sjukhus du är inga pengar för det dessa pengar används för att betala hushyra och mat så det här spelet förtjänar inte fem poäng
Det är ett bra spel men det har för många annonser. Varje gång jag klickar ut eller klickar till en plats har den annonser, som vad fan är det här!
Det är det bästa spelet men hur många lägger till☹ varför varför varför så många annonser snälla försök fixa detta varje gång lägger till annonser annonser hur många annonser jag kommer att se snälla säg att detta är orättvist 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡 snälla varför ber du om för mycket pengar så jag avinstallerade det
Är det bara jag eller att det bokstavligen bara laddas och inte vara med i spelet irriterar mig eftersom jag önskar att jag kunde betygsätta den till 0 OCH jag tog bort och installerade om appen, den laddas fortfarande som det har gått 15 minuter och jag har fortfarande inte spelat spelet är bara av :/
Fint gort
Försöker bara hitta en anständig app för min 4-åriga dotter. Laddade ner den här appen och den är full av tillägg, för att utföra eller röra på dig i spelet måste du titta på ett 20 till 30 sekunders tillägg mellan dragen. Raderade.
Min yngsta systerdotter älskar det här spelet. Men för att vara ärlig är det inte mycket av en uppdatering. Kanske lite nya färger i garderoben vore fint. Eller något nytt i frisyren.Som den långa hästsvansen som visar om du vill göra golvrutinen eller till och med en dubbel fransk fläta. Något som kommer att göra det mer spännande att spela.
Ginnasta Superstar Giochi di ruolo gbv
Det är okej !!! Jag önskar att det fanns nya uppgraderingsrutiner, musik, smink, kostym, nya evenemang, områden också.
det är ett bra spel men fler saker borde vara gratis eftersom jag inte betalar pengar för ett spel och sedan ångrar det. och det blir lite tråkigt när man bara har seren saker att göra
bra spel, men behöver lite mer känsla vad jag menar är att varje gång efter en annons börjar det låsa sig utan att ens låta spelaren ha det! Men i alla fall ett fantastiskt spel.
Den är rolig och den är spännande och att jag älskar gymmnasik
Det var bra, men det finns så många tillägg! Dessutom är kontrollerna så konstiga.
Cooking Sizzle: Master Chef Simulasyon tzwi
Liksom seriöst? Allt är BETALA NU BETALA NU BETALA NU och gillar...så irriterande och för dig Coco play jag kommer inte ens betala en dollar för det här spelet men varför är inte allt gratis
Det är ett fantastiskt spel och jag har Google Play-pass så köp i appen är gratis men jag gillar inte riktigt hur de andra måste betala för allt och hade bara ett alternativ men ett överlägset fantastiskt spel
Jag älskar det här spelet eftersom jag faktiskt tumlar och jag är bara 11 år gammal så jag tänkte ladda ner det här spelet för att se min spelare tumla men jag har en förfrågan om sommartävlingen också har en ny frisyr med de nya kläderna då det skulle vara lite mer för spelarna, det är min enda begäran men dessutom gav jag det fem stjärnor för att jag älskar det här spelet och jag älskar OS i tokyo 2020
Jag tycker att spelet är underhållande för mig och det är bra det är det bästa spelet jag någonsin spelat i mitt liv Allt så sött Och vi kan också göra bilhjul handfjädrar Rund handfjädrar bakledning och så mycket mer det är det bästa spelet och hela världen det seriöst och tjejen som sa att det är fel och det är på grund av att telefonen inte är spelet och bara försena inte om du läser det här en tjej sa att du är dum nog allihop. och 10 likes
Det är ett fantastiskt spel men hur många gånger jag måste upprepa, lås inte alla nivåer redan. Det är irriterande 😒 hur skulle jag kunna spela om nivåerna är låsta 😩😩😩😫😫😫😭😢😢😢😢😢😭 😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤯
Jag gillar spelet men det är inte rättvist att du måste köpa allt jag orkar spela spelet så spelet suger
Det är ett roligt spel, men när jag lämnade spelet, och jag försökte spela det igen. Min skärm blir svart. Det är ett roligt spel, men jag rekommenderar det inte.
Älskar det😊😊😊😊😊
Roligt!! Men många annonser, och det blir tråkigt så småningom. Det jag gillar är att du får prova på många olika åtgärder 👍🏻
Jag skulle ge en stjärna men jag gav två stjärnor eftersom spelet är så roligt och fantastiskt en stjärna eftersom så många annonser och om du trycker på X tar det mig till appbutiken så snälla rensa problemet
ÄLSKAR! Håla