Post by bercandscaneaxum on Feb 12, 2022 4:00:19 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ World Football League ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World Football League IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegenerator primogems ▞▞▞
▞▞▞ World Football League 2022 version ▞▞▞
Jeg er veldig glad i dette spillet, og jeg elsker også grafikken i dette spillet. Men det er mange ting som er låst i dette spillet, og de kan ikke låses opp.. derfor er jeg så skuffet over dette spillet.. Også laget som er låst kan de ikke låses opp ...Så jeg vil ha litt hjelp og også noen nye funksjoner.....
Det er veldig enkelt spill og grafikk er ikke bra og ikke dårlig.
Spillet er fint jeg liker det ,,, men vær så snill kan du forbedre spillernes ansikter ,,, også øke en rekke stadioner i spillet for å gjøre det interessant
Dette spillet er spektakulært. Tenk deg at jeg har spilt det så lenge; avsluttet ligaen, vant cupen, men laster den fortsatt ned en fersk. Det har utryddet kjedsomheten i hverdagen min. Så min anbefaling er at du legger til kule funksjoner. Takk skal du ha!
Dette spillet er tull, ikke last ned det. Analogen tar tid å jobbe spilleren tar tid å passere spilleren tar tid å skyte det er bare et fullstendig tullspill...sløsing med data.
Min erfaring er at jeg scorer kun når jeg er i nærheten av stangen. Dette er ikke populært i mange fotballkamper. Dette er fordi når du sparker ballen langt unna stangen, vil keeperen på magisk vis fange den på noen måte.
Spillet er bra, kul grafikk og fine kontroller, men som person som har spilt mange fotballkamper, mangler dette spillet mye, legg til flere funksjoner som fotballsesong eller fotballkarriere (enspiller) som vil gi dette spillet et løft
Kult spill og veldig enkelt å spille.. bare grafikken er ikke så mye bra, men spillet er bare på 50mb, så ifølge det er grafikken også bra.. men spillet er veldig bra må prøve en gang..
Bra spill faktisk, men det er litt å fikse spilleren virkelig forsinkelse når passere ballen.
Jeg har gitt 4 stjerner fordi dette spillet er fint og bra, men problemet er at det ikke er noen comendetor og noen ligaer er fortsatt låst ..eieren må legge til det nevnte problemet..hvis disse delene blir lagt til så er det min beste fotball spill ✌️
Google, Android, Android Beam, Android Market, Android-roboten, Blogger, Chrome, ... Offisielt lisensiert produkt for National Football League Players
Grafikken er fortsatt bra. Publikum jubler og SFX-lyden er bra Men én ting er at spillet er så enkelt når du trenger det for å være enkelt. Når det er på NORMAL, håndterer motstanderne bare spillet som det er deres; den motsatte keeper blir god ND din blir svak. Vennligst endre disse tingene slik at vi kan nyte spillet..
jeg bare elsker det så mye ok, men det er litt uskarpt på skjermen, men jeg elsker det
Dette er ikke en god app, eller vi kan si det en timepass i internasjonal cup vi kan spille 5 til 6 kamper med land og så kan vi ikke spille den igjen og replay vil ikke bli reddet i hardt vi kan ikke score et mål og en ting til hvis vi spiller feil så får vi gult eller rødt kort, men når motstanderen spiller feil får de ikke gult eller rødt kort
dette spillet er virkelig fantastisk, fordi grafikken i 45 mb er fantastisk ... og alle knappene er enkle å håndtere ..... .dette var det beste spillet noensinne på Playstore, det er enda bedre enn det 1 gb FIFA-spillene ... bare én ting er at det tok meg 5 måneder å låse opp flere lag. så bare reduser poengene for å gjøre det litt lettere å kjøpe et lag ... Men spillet er uansett kjempebra uten tvil..... Perfekt opplevelse... Og det viktigste er at væralternativene er virkelig realistiske
Jeg gir fire stjerner fordi . 1 nivåer etter lett er så vanskelig motstanderspillers hastighet er så høy enn oss. 2 løse problemet med kontroller av endringsgruppe gi en kontroll til. 3 TV-skjermer skal være gratis. 4 det skal være gratis lagkarakterer Så vær så snill å løse disse problemene
en anmeldelse av de beste spillene. Fotball for Android
Jeg liker spillet, men grafikken er litt dårlig, men det er et flott spill godt utført
Spillet er bra, men ytelsen er dårlig! Hvis du bare kunne bygge det nøyaktige spillet med å vinne elleve 2012 bygget av Konami, ville det vært veldig fornuftig. Jeg elsker det spillet så mye, men det spilles ikke på Android 9 og nyere, og siden Konami ikke lenger oppgraderer det.
Jeg elsker dette spillet fordi det er supergøy og du kan gjøre det uansett hvis du vil være en ener og ha en fantastisk morsom ibenholt stil
Jeg elsker måten de spiller på, men noen ganger henger det kontrollerte spillet, men det er fint, jeg vil gi deg råd om å laste ned dette spillet
Det er et bra spill, men det er 4 problemer 1 logoene er feil 2 stavemåten til spillerne gir ikke mening a 3 det er ingen feiringer på slutten og 4n
Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles Παιχνίδια παζλ mmf
▷ De 10 beste sportsappene for Android og iOS
Світ Футбол Ліга Спортивні utb
Veibeskrivelser fungerer ikke noen ganger. Været endrer seg ikke. Ballens bevegelseshastighet er ikke rask. Alle andre ting er ok
They have also won the Football League First Division seven times, ... the best place in the world to find your favourite products from your
FIFA Soccer - Apk AMP
Dette spillet grafikk bør økes og målet feiring Så jeg gir det tre stjerner
England is also home to the world's first football league, which was founded in Birmingham in 1888 by Aston Villa director William McGregor. Verdens første
Sportsspill 4 ... Dream league Soccer 2021 est un jeu vidéo dans lequel vous construisez votre propre équipe et ... Welcome to World Football Discord.
Jeg scoret mange ganger med keeperen min; bare å trykke på spesialknappen for å drible alle spillerne på banen og gi ut et skudd. Det er så enkelt og morsomt å spille bare at taklingene er for grove i dette spillet (jeg skjønner at du bare må bruke spesialknappen).
Verdens største stadioner - Sportsspill
Så interessant. Men jeg finner bare et problem når jeg bytter spillere. Men jeg elsker det uansett 🤩🤩😘 Fire stjerner til det😘
De ble ikke lastet ned Jeg er 8 på samme måte 22g for å få det viktigste for oss om dine opplevelser i havet, jeg har vært lenge, og en halv time 22g, men jeg er litt mer enn glad i deg, og jeg er litt mer om det, og jeg har det bra i sjøen, jeg 5., jeg vil ikke kunne, jeg vil ikke bli en god dag, 2. og 5. av
Jeg liker denne footboll veldig godt, fordi footboll-spillet er veldig underholdende
ฟุตบอลลีกของโลก กีฬา pkh
Fint spill,..... Men det viser kortene veldig ofte. Jeg mener at når det er behov, viser det ikke nødvendig kort på riktig måte. Når det ikke er nødvendig, vises det. Da må kvaliteten på redningene til målvakten forbedres. .. I det enkle nivået holder ikke keeperen ballen skikkelig. Den kaster den rett og slett. HVORFOR? HVORFOR? TIL tross for DETTE ER DETTE ET VELDIG BRA SPILL FØLGE MEG ......... TAKK .. Du kan prøve dette spillet ...
dette er veldig bra spill, men det er så mange ting som bør endres 1. alle lag bør låses opp 2. mange repriser kan bli rekord 3. grafikken bør forbedres, men det gode er at kontrollene er så gode å spille på
dette spillet er det beste. flotte mål Jeg elsker denne kampen så mye, men det eneste problemet er at når jeg scorer, blåser den dumme dommeren i offsidefløyta som gjør meg sint
Jeg kan gi den 5 stjerner, men du bør se på grafikken. Ja! det er ok, men ikke bra. Spillkontrollen og navnet på spillet er bare kult spillet er det beste med fotball, men se på grafikken.
Liga der Welt Sportspiele ijpj
Dette spillet er aller best, og grafikken er utmerket, og noen sier at kontrollen er veldig liten, men jeg sier at alle er feil, men dette spillet er best og perfekt, så vær så snill, jeg sier gi best 5 🌟 stjerner så takk, verdensfotballligaen, du holder deg best og gi 🕷️ spiderman beste spillet i denne grafikken ok takk
Verste fotballkamp. Spillere hører ikke på meg. Ikke bestått i rett tid. Dommernivået er for dårlig, når jeg får ballen i straffeboksen, blåser det vanligvis halv- eller fulltid.
Jeg liker dette spillet fordi hvis du spiller fyller du deg bedre for den tiden, og det er bra og utmerket takk