Post by bercandscaneaxum on Feb 12, 2022 4:27:37 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Spelet är bra och beroendeframkallande, ångpunkstilen som jag gillar också att slipa är ganska långsam i början men är inte alla spel, grafiken är anständig och tydlig men här är några brister i spelet, väntan eller produktionen av spelet. gruvövningar är vid den punkt där det tar 2+ dagar att göra 1 borr att använda detta är för lång tid att vänta på enligt min åsikt skulle 24 timmar vara bättre när du gör en viss mängd övningar, den andra saken skulle vara annonser ibland de fungerar inte och du kan inte få kistor
Jag provade detta eftersom utvecklarna gav ut ett annat spel som jag gillade, Sandship. Och jag blev väldigt besviken på den här. Hela poängen med spelet är tryck, tryck, tryck. Tråkigt som fan. Det finns uppgraderingar som låter dig knacka för mer onödiga saker, bara för att hålla dig knacka. Skit spel, slösa inte din tid med det. EDIT: Va, jag antar att jag inte kommit tillräckligt långt för automatisering. Men det är fortfarande ganska meningslöst, eftersom kärnan i spelet bara är att gräva ett stort hål utan slut
När jag väl har spelat lite mer går det antingen upp eller... ner sååååå titta på det här utrymmet och en start på 4 av 5 måste vara bra i någons bok. Mig gillar dig!
Kan inte titta på annonsen för att öka mitt lager, jag måste avsluta spelet och öppna det igen, snälla fixa det
Exceptionellt spel för att hålla dig intresserad. Det här är andra gången jag är helt färdig med spelet. nu avinstallerade jag och började om från början, det är bara beroendeframkallande!
Det här spelet är riktigt roligt, liksom RIKTIGT roligt. Det är vansinnigt beroendeframkallande och ett av de bästa mobilspelen jag har haft. Mitt största problem är dock att det inte finns någon ledning utanför spelaren. Jag kan inte specificera hur mycket av ett föremål jag vill smälta, jag måste aktivt stoppa det, eller få för mycket. Det är riktigt irriterande och sänkte detta till fyra stjärnor. Fortfarande ett underbart spel.
Massor av buggar i det här spelet och ta bort automatiskt mina 6 nivåer 2 maskiner och smältmaskin så fixa det
Kul när man har tråkit
Konstigt litet spel i början. Blir en glädjelös grind ju djupare du går. Många uppgraderingar kräver veckor/månader av att spara sällsynta föremål från guild-evenemang. Gratis dagliga bröst gör inte en buckla i att få dessa sällsynta resurser heller med tanke på deras urusla fallhastighet. Du ser i grund och botten på att behöva spela i 5 år dagligen om du vill avsluta spelet som en gratis-att-spela-spelare. Av den anledningen ger jag spelet 3/5. -1 stjärna för copypastasvar vars förslag redan behandlades.
Riktigt roligt och underhållande, även om jag skulle vilja se en anspråksknapp som samlar in resurser från alla gruvanläggningar samtidigt.
Det här spelet har en konstig blandning av aktivitet som krävs och att behöva vänta långa perioder för att uppgraderingar ska bearbetas. Jag är inte säker på om det är ett pengar att få dig att betala för att hoppa över väntan eller bara hur spelet är designat för att spelas. Hur som helst, det verkade intressant tills jag i princip tvingades sluta.
Konceptet med bilder, ljud och spel är bra. Men jag känner att användargränssnittet kan vara lite förvirrande ibland, det är inte direkt intuitivt för mig. Och det kan vara jobbigt att flytta gruvstationen till det senaste området varje gång. Och jag känner att det behöver en bättre översiktsinformation. Som, jag ville veta vilket område som inte har en gruvstation än, vilket område som uppgraderas, vilket som är fullt, när kommer nästa områden att låsas upp. Tja, bara för att bättre hantera allt. Dessutom skulle en hjälpknapp vara bra.
Mycket bra och tidsödande spel!
njöt av det tills du träffar den tjocka solida väggen ... det roliga slutar och belöningarna är bara en retas eftersom du aldrig får dem. 1 pärla för en daglig belöning OM du gör det inom deras korta tidsram och när du glömmer att göra anspråk på det oh nej, allt det hårda vansinniga arbetet och slösade resurserna är borta. du får inte belöningarna och du får en annan tidsödande uppgift istället för att försöka att tjäna tillräckligt bara för att driva igenom ytterligare ett lager och uppgraderingar för mer kassaflöde är ett skämt med portalen. du får mindre.
Det var kul. Men spelledningen är "för krävande". Gjorde du beror på gratis kistor (annonser) eller köpa föremål. I början, om du vill göra framsteg, måste du lägga extra tid på att göra anspråk på resurser, bryta, sälja, etc. Och det kommer att ta ett tag tills du skapar en drönarnav som hjälper dig med att samla in resurser. Och glöm inte uppgifterna. För många.
Två stjärnor eftersom det är en bra tidsdödare till en början. Men huvudhistorien är väldigt kort och de har helt glömt bort spelet. De släpper nya grejer kanske en gång om året och det kan slås på kanske en månad. Händelser var helt klart en grej, men det hade gått över ett år sedan den senaste händelsen. Otroligt tråkigt spel utan något annat.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategie nfwa
Skönt när spelet inte löser sig. Älskar spelet, men var tvungen att revidera min 5-stjärniga recension. Får ständigt felmeddelandet "Logga in eller starta om programmet" när du försöker öppna guild-menyn. Jag har installerat om flera gånger, försökt logga in/ut fler gånger än jag kan räkna och ingenting. Det finns ingen fix. Det kommer bara att fungera en dag. Kan bli en vecka senare. SÅ FRUSTRERANDE!
Detta är beroendeframkallande
Spel bra. Det är smidigt och tillräckligt underhållande för att fortfarande vara intressant under en lång tid. Men förmodligen för länge. Bossarna kan vara knepiga att avsluta men om du så småningom slipar tillräckligt så kommer du dit. Du kommer inte heller att veta hur många mynt du har om din telefon har skåran för kameran, var redo för gissningsarbetet.
Beroendeframkallande
Stylist Girl: Make Me Fabulous Boshqalar ndmb
Annonser men inga popup-annonser
Det kommer att ta dig 16 år att slutföra. Så roligt. Klicka, vänta 1 timme. Klicka, vänta 24 timmar. Mitt favoritdrag för alla appbutiksspel är att avinstallera dem. Skaffa en dator eller en konsol om du vill njuta av ett spel.
Spelet kan vara roligt, men du får mer resurser från att titta på videor än något annat. Det i kombination med den exponentiella ökningen av byggtiden gör det meningslöst att spela utan att spendera premiumvalutan, som du behöver för att ha flera knoppar igång samtidigt. Bry dig inte om det här spelet.
Jätteroligt spel!:-) Man får ofta besegra roliga bossar!
Jag förstår verkligen inte varför det här spelet är så högt betygsatt, grafiken är söt men det är bara mining och inte ens outo mining! Du bör ständigt trycka på saker för att locka fram saker och köpa saker för att gå djupare, ingen spännande händelse; så det är ganska tråkigt! Och inte ens på ett pedagogiskt sätt! Utmattad och ihjäl uttråkad även efter 30 minuter att utforska spelalternativen
Trodde att det här skulle bli ett av de där spelen som jag spelar för en dag och blir uttråkad av. Jag hade fel! Jag gillar verkligen spelet, det är beroendeframkallande! Den jag inte gillar med den... Försökt med kristaller, men den fortsätter att försöka använda fel Google-konto, så jag kan inte ge utvecklarna pengar. 🤷🏽♂️
Deep Town: Idle Mining Tycoon உத்தி iuh
Bra.
Behå
Bästa Bästa Bästa Bästa Bästa
bra spel men det finns fortfarande buggar som att de inte fungerar när du klickar på vissa saker eller stänger dem och har problem med guildinloggning och utloggning!
Ännu ett spel som ersätter det faktiska spelandet med att bara vänta på att saker ska bli klara. Också för mycket beroende av annonser för nyckelresurser. Det är mer ett tålamodstest än ett spel – som så många av de mikro TXN/reklambaserade spelen som översvämmar marknaden. (Jag ville ha ett gruvspel, men fick ett inkrementellt istället. Det är i princip Clicker Heroes + crafting.)
EDIT: Jag kanske inte förklarade det tillräckligt bra så här är det igen. När jag försöker skapa receptet tar det bort den mängd som behövs från mitt lager för receptet innan det ens börjar tillverka. 1.) Jag har 75, det tar bort 50 när jag väljer receptet, och nu har jag 25 och det kommer inte att börja tillverka eftersom det står att jag bara har 25 2.) 50:an är nu borta och inget hantverk har hänt. Därför behöver jag 100 för en kostnadspost på 50 kr. (Jag har sett någon annan ha liknande problem med ädelstenar i dina recensioner)
Jäte bh spel
Den är söt och har en rolig utgångspunkt, men det finns många saker som gör den ned till 3 stjärnor. Jag kan tydligen inte förklara allt här, men det största som gör mig osäker på hur länge jag kan fortsätta spela det, om alls, är förlängningarna av f*klängningstid som gör det till slut ospelbart utan ädelstenar, och du kan bara tjäna de 1 åt gången om du inte ville, du gissade rätt, köpa dem. Det enda som räddar poängen är min kärlek till steampunk tbh
Jag hade kul med spelet och jag skulle ha rankat det högre. Men tyvärr har jag bytt telefon och tappat mina framsteg. Det som verkligen är tråkigt är att jag köpte kristaller och jag hade uppgraderat allt till max, och även de som köpte spelet sparades inte. Detta hände aldrig med ett annat spel, vanligtvis sparades mina framsteg automatiskt.
Börjar intressant men halvvägs övergår det bara till en ohygglig mängd grind. Jag pratar om timmar på timmar av ingenting som går framåt om du inte köper deras slumpmässiga lootboxar. Dessutom finns det en oroande mängd engelska grammatikfel. Jag förstår att utvecklarna inte är engelska, men det är inte jag heller – det borde inte vara så svårt att hitta någon som bara korrekturläser deras speltexter.
Spelet tillåter mig inte att svepa till mina olika våningar eller trycka på knappar för att uppgradera mina verktyg
Deep town mer som sleep town eftersom det är vad du kan göra när du inte spelar